حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: هر کسی که به اسلام، نظام اسلامی و میهن علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند.

وی گفت: با وجود گلایه های که به عملکرد برخی دستگاهها و مسئولان وارد است اما انتخابات یک موضوع ملی و تعیین کننده به شمار می آید و لازم است با شناخت و بینش کافی به افراد توانمند و دارای اهلیت رای بدهیم تا شاهد شکل گیری مجلسی کارآمد و مقتدر باشیم.

امام جمعه ساوه عنوان کرد: یک نماینده شایسته باید اهل لابی گری و وامدار صاحبان ثروت و قدرت و در پی دستیابی به منافع و مطامع شخصی نباشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: انتخابات و رای مردم حق الناس ملی و شرعی است و لازم است هم هیات های اجرایی و هم شورای نگهبان در این خصوص امانت داری کنند تا راه نفوذ برای اعمال نظر جریان های حزبی و جناحی بسته شود.

وی با تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر، گفت: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم پیروزی حضرت موسی و بنی اسرائیل بر فرعونیان را یوم الله عنوان کرده، انقلاب اسلامی ما نیز برای حاکم شدن شریعت الهی بود و یک یوم الله تاریخی است.

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر عدالتخواهی و رفع ظلم است و یکی از دستاوردهای آن نیز اصل مترقی و دینی ولایت مطلقه فقیه می باشد که به قوام و دوام آن کمک می کند.

خطیب جمعه ساوه گفت: خون هزاران شهید همانند سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث شکل گیری، استحکام و دوام انقلاب اسلامی شده است و خانواده های معظم این شهدا نیز چشم و چراغ نظام اسلامی محسوب می شوند.

وی در ادامه با محکوم کردن طرح معامله امریکایی و صهیونیستی قرن، گفت: این کار نه معامله بلکه تحمیل اشغالگری به ملت مظلوم فلسطین است و باعث افزایش انزجار از امریکا در میان ملت های اسلامی شد.

وی تاکید کرد: طرح معامله قرن هرگز سبب افزایش امنیت رژیم غاصب اسرائیل نمی شود و حتی آن را متزلزل تر خواهد کرد ضمن اینکه قدس متعلق به جهان اسلام است و قابل معامله نیست.

علاوه بر ساوه، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرهای نوبران، غرق آباد و آوه از توابع این شهرستان اقامه می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.