در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:در آخرین نشست شورای سیاستگذاری اصلاحات کشور، مجوز تشکیل ستاد انتخاباتی این استان مرکزی برای انتخابات مجلس یازدهم صادر شده و رییس این ستاد نیز انتخاب شده است.

 در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نخستین ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان کشور در استان مرکزی بها راهبری فردی از نخبگان جریان اصلاحات و مردم تشکیل شده است.
در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: باید با تایید صلاحیت نخبگان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی  سلایق متفاوت در مدت زمان باقیمانده شرایط را برای انتخاباتی پرشور فراهم کرد. 

بیانیه می‌افزاید: این شورا پیشقدم در تشکیل نخستین ستاد انتخابات استانی اصلاحات در کشور شده و پیشتازی در جریان اصلاح‌طلبی دارد تا زمینه را برای استفاده از همه ظرفیت‌ها و جلوگیری از فرصت‌سوزی احتمالی ایجاد کند.

در این بیانیه گفته شده است: این شورا با اقدام‌های پی درپی  برای بازگشت به عرصه انتخابات و با وجود شرایط دشوار استان مرکزی، پیام خود را مشخص و روشن‌تر از پیش به جامعه و مسوولان داده است.
بخش دیگری از این بیانیه اضافه کرده است: امید می‌رود مانند گذشته با کمترین امکانات بهترین عملکرد ممکن در ستاد استان مرکزی مشاهده شود.

در این بیانیه افزوده شده است: در شرایطی که نسبت به رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان به شدت معترض هستیم عزم خود را برای استفاده از کم‌ترین ظرفیت‌ها و فرصت های احتمالی که ممکن است پیش بیاید جزم کرده ایم.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و این استان دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.