مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت‌گو با ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی در فضایی به وسعت هفت هزار مترمربع در سالن‌های پارس و پردیس این مجموعه برپا شده است.  

«مرتضی اسلامی‌زاده» افزود: این نمایشگاه با حضور  تولید کنندگان از استان های مرکزی، تهران، اصفهان، قم ، آذربایجان شرقی، همدان و مرکزی برپا شده است.

وی اظهار داشت: در این رویداد  انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی، آئینه و شمعدان، دکوراسیون داخلی، کفپوش، کاغذ دیواری و کالای خواب در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت:  این رویداد با عرضهآخرین دستاوردهای این حوزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در مسیر اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه‌اندازی شد.

محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی غرب کشور در ارک دارای ۱۰ هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و ۱۲۰ هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.