شاگردان «محمود فکری» بعد از شکست دادن نیروی زمینی تهران و قشقایی شیراز، امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه چمران ساوه مقابل شهرداری تبریز که حال و روز خوشی در جدول رقابت ها ندارد، در یک بازی دشوار و جنجالی توانستند با حساب ۲ بر یک پیروز از میدان خارج شوند.

در نیمه نخست این دیدار که با حملات خوشه طلایی آغاز شد، «سجاد اژدر» بهترین گلزن این فصل ساوجی ها موفق شد گل اول را وارد دروازه حریف کند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، کادر فنی تیم شهرداری تبریز به شدت نسبت به قضاوت داوران این مسابقه معترض بودند و روند بازی را با وقفه همراه کردند اما در ادامه تبریزی ها توانستند گل مساوی را وارد دروازه خوشه طلایی کنند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم و به دلیل زمین ناهموار ورزشگاه، بازی اغلب روی هوا دنبال شد و نقش بازیکنان بلندقد و سرزن بیشتر از یاران تکنیکی ۲ تیم پررنگ تر بود.

داور این مسابقه به یکی از اعضای کادر فنی شهرداری تبریز که باعث تحریک تماشاگران ساوجی و ایجاد التهاب بر روی سکوها شد، کارت قرمز نشان داد.

حملات و فشار خوشه طلایی در ۱۰ دقیقه پایانی روی دروازه و خط دفاعی حریف تبریزی بیشتر شد تا اینکه با ارسال توپی از جناح راست روی دروازه، «اکبر صغیری» با ضربه ای دقیق در درون محوطه ۶ قدم و با اشتباه دروازه بان حریف شادی را به هواداران ساوجی هدیه کند.

در پایان این دیدار چند تن از کادر فنی تیم شهرداری تبریز به سمت داوران مسابقه رفتند و در شرایطی ملتهب به قضاوت آنها اعتراض کردند که با وساطت نیروی انتظامی ختم به خیر شد ضمن اینکه با سرمربی خوشه طلایی نیز درگیری لفظی ایجاد کردند.

خوشه طلایی با سرمربیگری محمود فکری در تعداد پیروزی های پیاپی هت تریک کرد و با کسب سه امتیاز مسابقه امروز، جمع امتیازات خود را به عدد ۳۵ رساند تا با یک بازی بیشتر نسبت به نود ارومیه در رده سوم جدول قرار گیرد.

خوشه طلایی در روز یکشنبه ششم بهمن باید در شهرآورد استان مرکزی به دیدار آلومینیوم در اراک برود.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.