«محمدتقی آبایی‌هزاوه» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ۱۵ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۲۱ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار استان مرکزی در سال جاری در بخش ساختمان و صنعت به وقوع پیوسته است، اظهار داشت: در مجموع ۲۴۱ حادثه کار در سال جاری در استان به وقوع پیوسته که این حوادث نیز در مقایسه با ۲۹۸ حادثه کار پارسال، ۲۰ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بیشترین وقوع حوادث ناشی از کار سال جاری این استان به ترتیب در شهرستان‌های اراک، ساوه و زرندیه بوده است و در شهرستان‌های کمیجان، خنداب، فراهان و تفرش هیچ حادثه‌ای ناشی از کار گزارش نشده است.

آبایی‌هزاوه  اظهار داشت: پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مرتبط با ایمنی و بهداشت در این استان برگزار شود که تاکنون ۱۱ هزار و ۲۷۱ نفر ساعت برگزار شده است.

وی افزود: ۱۱ هزار و ۷۰۰ برنامه بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان برای سال جاری هدفگذاری شده که در ۹ ماهه سال ۹ هزار و ۸۹۴ مورد بازرسی معادل ۸۴ و نیم درصد از برنامه، انجام شده است.
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای حدود سه هزار واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.