دکتر «مجتبی دیده‌دار» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متخصص پوست، داخلی، قلب، اعصاب و روان، چشم، پاتولوژی، زنان وزایمان، گوش حلق و بینی و طب اورژانس به کادر درمانی دانشکده علوم پزشکی خمین اضافه شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در مجموع ۳۲پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک بیمارستانی این شهرستان فعالیت دارند، ادامه داد: حضور متخصصان جدید در این شهرستان کم سابقه بوده است و ارتقاء شبکه بهداشت و درمان به دانشکده علوم پزشکی دلیل حضور و فعالیت پزشکان متخصص در این شهرستان است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خمین اظهار داشت: قبل از انقلاب در این شهرستان یک بیمارستان وجو د داشت و اکثر پزشکان در این دوران از هند و پاکستان بودند که اکنون به برکت نظام شکوهمند اسلامی در خمین ۷۷ پزشک عمومی و متخصص فعالیت دارند.
دیده دار با بیان اینکه بیمارستان ۱۳۰ تختخواب خمین ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: هم اکنون یک بیمارستان در این شهرستان به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهد.
وی بیان کرد: ۴۹ خانه بهداشت، ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت و چهار پایگاه سلامت در خمین راه اندازی، مرمت و بهسازی شده که در حال ارائه خدمات بهداشتی  و درمانی مطلوب به شهروندان است.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.