سرهنگ پاسدار «حجت‌الله دستجانی» روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی در نمازخانه کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه افزود: حضور باشکوه مردم ایران با هر طرز فکر، سلیقه و مذهب در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام، نشان داد که او خدمتگزار واقعی مردم بوده و نزد ایرانیان محبوبیت بسیار بالایی دارد.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی در همه جنبه‌های فرماندهی و نظامی، فرهنگی و اجتماعی دارای ابعاد شخصیتی برجسته‌ای بود و با همین شاخص‌ها موفق شد جبهه مقاومت را در برابر مستکبرین و تکفیری‌ها پیروز کند.

وی گفت: شهید سپهبد سلیمانی هم در عرصه داخلی و امنیت ملی و همچنین عرصه امنیت جهان اسلام تلاش بی وقفه‌ای داشت و ۲۰ سال جبهه کفر را با خنثی کردن نقشه مستکبران، زمین‌گیر و موج جدیدی از بیداری اسلامی را در کشورهای مختلف جهان ایجاد کرد.

سرهنگ دستجانی گفت: شهادت این سردار اسلام با افزایش وحدت ملی و تقویت پیوند میان ملت‌های ایران و عراق، رویای دشمنان را بی تعبیر کرد و سبب شد هم ما و هم عراقی ها دشمنان واقعی خود را بشناسیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساوه با اشاره به انتقام سخت سپاه از امریکا، گفت: در دهه های گذشته هیچ کسی نتوانسته اینگونه به آمریکا سیلی بزند اما این اقدام توسط نیروهای با ایمان و جان برکف سپاه محقق شد و این تنها بخشی از توان جبهه مقاومت است و مبارزه تا رفتن این جرثومه فساد از منطقه ادامه می یابد.

وی بیان اینکه ارتش آمریکا از نظر تجهیزات و توان نظامی بالاتر است اما قدرت نیروی ایمان ما چربش بیشتری دارد و هرگز در برابر زیاده خواهی های این رژیم کوتاه نخواهیم آمد،  گفت: حاج قاسم هیچگونه خط کشی سیاسی برای خود قائل نبود بلکه یک انقلابی تمام عیار محسوب می شد که به هیچ جناحی وابستگی نداشت به همین دلیل مردم از هر قشر و صنفی در آیین تشییع او حضوری باشکوه داشتند.

وی تاکید کرد: باید ضمن افزایش بصیرت در جامعه، برکات وجودی شهید سلیمانی را برای افکار عمومی تبیین کنیم زیرا نسخه اصلی حفظ اسلام و جبهه مقاومت در میان امت اسلامی تداوم راه این شهید است.

فرمانده سپاه ساوه گفت: تمام راهبرد آمریکا در منطقه حفظ اسرائیل با ملت و دولت‌سازی و تجزیه کشورها است اما مقاومت شهید سلیمانی همه این ترفندها را خنثی کرد و به همین دلیل آنها از این شهید والامقام کینه داشتند.

وی همچنین ولایت پذیری محض را از شاخص های مهم شهید سپهبد سلیمانی عنوان کرد و گفت: او همیشه یار و همراه رهبری و ولی فقیه بود و تبعیت محض داشت.

سرهنگ دستجانی همچنین شهید سلیمانی را از پیشگامان جوان‌گرایی و تربیت نیروهای جوان برای امور مدیریت کشور برشمرد و افزود: او با پیوند راهبرد و تاکتیک نوعی از مدیریت میدانی را اجرا کرد که الگوی مناسبی برای مدیران کشور تلقی می‌شود تا با روحیه نشاط و پاسخگویی به مردم،‌ سبب افزایش رضایتمندی اجتماعی و کارآمدی نظام اسلامی باشند.

در این مراسم که به اهتمام مدیریت کمیته امداد امام خمینی ساوه و با حضور مدیران دستگاههای اداری شهرستان از جمله فرماندار و معاونین او برگزار شد،‌ دعای زیارت عاشورا قرائت شد و حاضران با سینه زنی و مداحی یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.