سردار «حبیب‌الله جان‌نثاری» روز چهارشنبه در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران دوره یکم درجه‌داری آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا در اراک افزود: انتقام سردار سلیمانی خیلی طول نکشید و در روزهایی که مردم در غم از دست دادن این سردار بزرگ، عزادار بودند این اقدام بزرگ صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ایران با این اقدام، پاسخی دندان شکن به ابرقدرت جهان داد و این گوشه‌ای از توانمندی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی بدانند سربازان این مرز و بوم تا آخرین نفس و قطره خون خود برای حفاظت از آرمان‌های مقدس انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی ایستاده‌اند.

وی، سردار شهید سپهبد سلیمانی را سرباز ولایت، مظهر غیرت دینی و مردانگی و خادم ملت  توصیف کرد و گفت: پیام شهدا ادامه راه آن عزیزان است و همه در این مسیر جان برکف ایستاده‌اند تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانند.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: مردم ایران اسلامی قدردان نظام و حکومت اسلامی هستند و مسوولان نیز باید قدردان ملت بزرگ و همیشه در صحنه باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امنیت زیرساخت مهم در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است و این امر واقعیتی بدیهی است و آموزش زیرساخت امنیت محسوب می‌شود و  ناجا برنامه‌های ویژه‌ای برای آموزش نیروهای خود در نظر گرفته است.

فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی ناجا  در اراک نیز در این آیین گفت: حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های نظامی آمریکا نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

سردار « حسین میرزایی» افزود: دشمن هرگز نباید جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند و باید بداند سربازان وطن برای حفظ ارزش‌های این نظام جان می‌دهند و از هیچ تهدیدی هراس ندارند و به کوری چشم دشمن، توان و قدرت ایران اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود.

در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران دوره یکم درجه‌داری آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا  در اراک، از خانواده‌ها معظم شهدای مدافع حرم و نیروهای نمونه در این دوره تقدیر شد.

قرائت سوگندنامه، اجرای توانمندی فراگیران دوره یکم درجه‌داری آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا - اراک و رژه این نیروها از دیگر برنامه‌ها بود.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.