در این دیدار که ساعت ۱۴ امروز (سه شنبه ۱۷ دی) از هفته هجدهم لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید چمران ساوه با یک دقیقه سکوت به احترام سپهبد شهید قاسم سلیمانی آغاز شد، بازیکنان خوشه طلایی در حضور تماشاگران خودی نمایش قابل قبولی ارائه کردند و در نیمه دوم هم برتری محسوسی نسبت به حریف داشتند.

تک گل «سجاد اژدر» از روی نقطه پنالتی در نیمه نخست باعث شد تا ساوجی ها پیروزی به رختکن بروند و در نیمه دوم نیز اتفاقاتی افتاد که روند رو به جلو این تیم تداوم یافت.

در نیمه دوم تیم نیروی زمینی برتری نسبی داشت و چند موقعیت گلزنی هم توسط بازیکنان این تیم از دست رفت اما در دقیقه ۶۲ «سیامک کوهنورد» به دلیل اعتراض باعث شد تا سعید رحیمی مقدم، داور این دیدار به او کارت زرد دوم را نشان دهد و از مسابقه اخراج نماید.

پس از ۱۰ نفره شدن نیروی زمینی، بازیکنان خوشه طلایی بر جریان بازی مسلط شدند و در دقیقه ۸۳ به دلیل خطای دروازه بان نیروی زمینی در موقعیتی تک به تک روی مهاجم ساوجی، صاحب یک ضربه پنالتی شد و «اکبر صغیری» این ضربه را برخلاف حرکت دروازه بان دوم حریف به گل دوم تبدیل کند.

داور مسابقه به دلیل گرفتن موقعیت مسلم گازنی از مهاجم حریف، «محمد بختیاری» دروازه بان اول نیروی زمینی را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد تا شاگردان امید روانخوه هفت دقیقه پایانی را ۹ نفره بازی کنند.

در وقت های تلف شده این دیدار نیز «احسان پورشیخعلی» روی یک پاس عمقی و با فرار از تله آفساید مدافعان نیروی زمینی، با دریبل دروازه بان دوم حریف گل سوم خوشه طلایی را به ثمر رساند تا این دیدار به حساب سه بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان برسد.

تماشاگران ساوجی بارها در جریان این دیدار به شعار «سلیمانی، روحت شاد» یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

گلزنان تیم ساوه نیز پس از گلزنی مقابل تمثال شهید سلیمانی که در گوشه ای از زمین چمن نصب شده بود، با سلام نظامی ادای احترام کردند.

خوشه طلایی با این برد ۲۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رقابت های لیگ آزادگان قرار گرفت.

تیم خوشه طلایی ساوه دوشنبه ۲۳ دی باید در شیراز به مصاف قشقایی برود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.