به گزارش ایرنا، پیروز جغتاپور شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و رایکا بابل در ورزشگاه شهید باهنر کرمان افزود: کارشناسان داوری به داوری این مسابقه بپردازند زیرا ۲ مرحله روی دورازه بان رایکا بابل خطا شد که داور اخطاری به بازیکنان مس نداد.

وی با بیان اینکه آنالیز ما از تیم فوتبال مس کرمان به خوبی جواب داد اظهار داشت: دروازه بان رایکا بابل در طول ۹۰ دقیقه واکنش خاصی نداشت و با ارائه یک بازی خوب فضای مسابقه را بسته بودیم.

مربی تیم فوتبال رایکا بابل تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و ارتفاع زمین نیمه اول را به تساوی رضایت دادیم و نیمه دوم موقعیت گلزنی داشتیم و بازی متعادل بود که باعث شد تعویض های هجومی انجام دهیم لذا می دانستیم می توانسیم پیروز مسابقه شویم.

وی گفت: فوتبال امروز بازی واقعی تیمی به بزرگی مس کرمان نبود و زمانی در رقابت های این تیم فوتبال تمامی جایگاه های ورزشگاه پر می شد و این تیم تنها به دنبال امتیاز گیری نبود.

تیم فوتبال مس کرمان در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان رایکا بابل بود که با گل دقیقه ۸۶ بهرام رشیدفرخی از روی نقطه پنالتی بر مهمان خود غلبه کرد.

۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.