«علی زندی‌فر» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد توسط ۱۱۵ دستگاه اتوبوس از ۲ روز گذشته تاکنون برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار دل‌های امت اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی به استان‌های قم و تهران منتقل شده اند.

وی از آمادگی کامل ناوگان مسافربری عمومی استان مرکزی برای جابه جایی و حضور مردم در آیین تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی در استان قم خبرداد و ادامه داد: اکنون ۳۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز برای انتقال همشهریان به استان قم تهیه شده و وظیفه انتقال مردم به این استان را برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از عزیمت تعداد زیادی از مردم استان با وسایل شخصی خود به تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: ناوگان مسافری این استان از آمادگی کامل برای انتقال و جابه جایی همشهریان به استان کرمان و حضور در آیین تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی در این استان نیز برخوردار است.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت صبح جمعه پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

 همچنین شورای عالی امنیت ملی ایران هم روز جمعه نشستی در خصوص این حمله تروریستی برگزار و تصمیمات مقتضی را اتخاذ کرد. شورای عالی امنیت ملی در بیانیه خود تصریح کرد که جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.