مسعود جمیلی کرمانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های ذکر شده سه نفره هستند و در مجموع ۳۴ اتوبوس جیرفتی کار انتقال زائران اربعین را انجام می‌دهد و احتمالا قریب به ۴۰  اتوبوس دیگر به کمک ناوگان جنوب کرمان خواهد آمد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان نیز عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مرز شلمچه برای خروج زائران جنوب استان کرمان در نظر گرفته شده و این عزیزان بایستی برنامه حرکت خود را برای عبور از مرز تنظیم کنند.
مجتبی محمودی با تاکید بر لزوم دریافت بلیط رفت و برگشت، افزود: تهیه نکردن بلیط در اوج برگشت زائران، مشکلاتی را برای افراد بدون بلیط ایجاد می‌کند که بایستی در این زمینه برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم صورت گیرد. 
وی مهم‌ترین اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان برای اعزام زائران را افزایش ایمنی در سفر، ارائه خدمات مطلوب و تکریم آنها عنوان کرد و گفت: هیچ گونه محدودیت و کمبودی در زمینه تامین ناوگان اتوبوسی برای حمل زائران به مرز نداریم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان اضافه کرد: در صورتی که کاروان‌های مجوز دار و شرکتهای زیارتی به اتوبوس بیشتری نیاز داشته باشند، با اطلاع رسانی به حوزه معاونت حمل و نقل این اداره کل زمینه تامین ناوگان بیشتر در کمترین فاصله زمانی فرآهم خواهد شد.
وی گفت: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل، آماده دریافت شکایت‌های زائران در زمینه تخلفات احتمالی شرکتهای حمل و نقل در فاصله زمانی اجرای طرح اربعین است.
محمودی اظهار داشت: زائران اربعین به کاروان‌ها و سرکاروان‌های مجازی که با شرکت‌های حمل و نقل قرارداد دارند، مراجعه کنند. 

طرح اربعین از ۱۷ مهرماه جاری آغاز می شود و تا پنجم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
 تعداد ۳۴ شرکت حمل و نقل مسافر در جنوب کرمان وجود دارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

جنوب کرمان با یک میلیون نفر جمعیت، یک سوم مساحت استان را به خود اختصاص داده است.

۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.