حجت‌الاسلام «ماشاءالله عبدی» روز دوشنبه در آیین گرامیداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در محل حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) سپاه روح الله افزود: الگوسازی سیره شهید سپهبد سلیمانی به خصوص ویژگی ولایت‌مداری این شهید والامقام به عنوان یک مکتب مقدس باید در جامعه تبیین و تشریح شود چرا که این اقدام مهم جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

وی اظهار داشت: شهید سپهبد سلیمانی شاگرد پر افتخار مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری بود و با روحیه ایمان به خدا و اخلاص در عمل در انجام وظایف به خصوص برقرای امنیت جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام عبدی اظهار داشت: شهید سپهبد سلیمانی سمبل مردم‌داری و فداکاری بود و اکنون مردم ولایت‌مداری نقاط مختلف ایران اسلامی در عزای این شهید والامقام خون گریه می‌کنند و با حضور میلیونی در تشییع جنازه این شهید سرافراز عشق و علاقه خود را به او نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: عشق به مکتب اهل بیت(ع) به خصوص امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)، توسل به حضرت ولی‌عصر(عج)، سادگی و بدون تشریفات بودن و تکیه بر جوانان از دیگر شاخصه‌های شهید سپهبد سلیمانی بود که باید در جامعه جاری باشد. 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در روزهای گذشته بسیاری از کشورهای خارجی و برخی عناصر داخلی قصد میانجی‌گری و جلوگیری از اقدام انتقام‌جویانه ملت ایران را داشتند اما به فرموده مقام معظم رهبری انتقام سخت از عاملان ترور شهید سپهبد سلیمانی و همراهانش در راه است و مردم نیز باید بدانند که جنگی شکل نمی‌گیرد چرا که آمریکایی‌ها نامه داده‌اند که اگر می‌خواهید ما را بزنید به اندازه این کار را انجام دهید.

حجت‌الاسلام عبدی تاکید کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دوران "بزن در رو" تمام شده و آنها باید بدانند که اگر یکی به ما بزنند ۱۰ برابر دریافت می‌کنند و کمترین انتقام ایران از آمریکا این است که آنها باید در اسرع وقت منطقه را از لوس وجود خود پاک کنند.

بامداد روز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.