پیشکسوت و راوی دفاع مقدس در این یادواره گفت: رزمندگان و شهدای اهل شهرستان ساوه در همه عرصه‌ها و عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی نقش بارز و مشهودی داشتند.

سردار «حسین کاجی»  افزود: رزمندگان ساوه در همه دوران دفاع مقدس به صورت بی امان جنگیدند و باید شهدای این شهرستان از جمله برادران ناصری را در فضای مجازی معرفی کنیم تا الگویی برای جوانان باشند.
وی گفت: شهید مهدی ناصری فرماندهی  بود که همه اعضای گردان ولیعصر(عج) به عقلانیت، روحیه عرفانی و شجاعت او واقف بودند که و هنگام حمله نیز کمال شهامت خود را نشان می‌داد.

این راوی دفاع مقدس گفت: گردان ولیعصر(عج) به فرماندهی شهید مهدی ناصری در جنگ تحمیلی،  کمر دشمن را بارها شکست و فتح الفتوح‌های زیادی انجام داد.
وی گفت: شایسته است مردم ساوه نام و یاد این شهید والامقام را زنده نگاه دارند زیرا او به گردن میهن و نظام اسلامی حق بزرگی دارد.
سردار کاجی نقش گردان ولیعصر(عج) به فرماندهی این شهید ساوجی را در عملیات‌هایی چون فاو، کربلای پنج، تصرف مقر لشکر ۲۶ عراق در والفجر هشت و... را فراموش ناشدنی عنوان کرد.
وی تاکید کرد: امروز راه نجات و رستگاری مملکت تاسی به راه شهدا و پیروی از رهبر معظم انقلاب است.
شهید مهدی ناصری در شب یلدای سال ۱۳۶۶ و در خط پدافندی شلمچه به شهادت رسید.
دیگر برادر شهید او یعنی «هادی ناصری» نیز در سال ۶۲ و در عملیات والفجر چهار در منطقه پنجوین عراق شهید شد و پس از ده سال جنازه‌اش در عملیات تجسس نیروهای سپاه کشف و به ساوه بازگردانده شد.

شهرستان ساوه در دوران دفاع مقدس ۵۸۰ شهید سرافزار تقدیم دفاع از میهن و نظام اسلامی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.