« سیامک سلیمانی » روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجریان انتخابات باید با رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری تلاش کنند تا زمینه های حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام است ادامه داد: مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که برگزاری آن در سلامت و مشارکت حداکثری مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فرماندار دلیجان با اشاره به تحریم های نابخردانه دولتمردان امریکا علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد : دشمن برخلاف  تحریم  و فشارهای روانی و اقتصادی و سیاسی،  نتوانسته ملت ایران را با مشکل مواجه کند.
سلیمانی گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با استفاده از جنگ تبلیغاتی برای نا امیدی مردم برنامه ریزی می کند وظیفه مسئولان تزریق روح امید در جامعه است.
وی افزود: هیات اجرایی و پنج کمیته‌ زیرمجموعه ستاد انتخابات در دلیجان  تشکیل شده است.
 فرماندار دلیجان ادامه داد: اعضای منتخب هیات اجرایی مراحل انتخابات را به صورت زمان‌بندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور اجرا می کنند.
سلیمانی اضافه کرد: ۴۴ شعبه رای گیری برای جمع آوری آرا مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دلیجان پیش بینی می شود.
وی گفت: در زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس ۲۶ داوطلب برای نمایندگی حوزه های انتخابیه محلات و دلیجان ثبت نام کردند.
محلات به عنوان حوزه اصلی و دلیجان به‌عنوان حوزه فرعی انتخابات یک کرسی نمایندگی در مجلس دارند. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.