مجید عسگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد ۳۶ نفر مرد و یک نفر زن هستند که در میان مردان نام نویسی شده یک روحانی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۹۷ درصد داوطلبان این دوره مرد هستند، افزود: از این تعداد ۲ نفر دارای تحصیلات حوزوی، ۶ نفر دکترا، ۲۸ نفر کارشناسی ارشد و یک نفر مدرک کارشناسی دارد.

فرماندار دهلران با اشاره به شرکت ۲۷ نفر در دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تاکید کرد: تعداد داوطلبان این دوره به نسبت دوره گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است. 

عسگری به ثبت نام ۳۷ نفر در این دوره اشاره کرد و یادآور شد: از این تعداد داوطلب سهم شهرستان دهلران ۱۱ ، آبدانان هشت ، دره شهر ۱۳ و بدره پنج نفر است.

وی اضافه کرد: ترکیب سنی داوطلبان این دوره یک نفر در محدوده سنی ۵۶ تا ۶۱ سال، ۶ نفر در محدوده ۵۱ تا ۵۵ سال، هشت نفر در محدوده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، ۱۰ نفر در محدوده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال ، ۶ نفر در محدوده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال و ۶ نفر نیز بین ۳۰ تا ۳۵ سال سن دارند.

رییس حوزه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:: ۲۶ نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه دهلران و هشت نفر نیز در وزارت کشور مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده اند.

عسگری با یاداوری اینکه اوج ثبت نام در روز آخر یعنی ۱۶ آذرماه به تعداد ۱۱ نفر بوده است، افزود: دره شهر با ۱۳ داوطلب، دهلران ۱۱ ، آبدانان هشت و بدره با پنج داوطلب به ترتیب دارای بیشترین و کمترین آمار نام نویسی ها در این حوزه انتخابیه هستند.

وی از تشکیل هیات اجرایی حوزه انتخابیه و سه حوزه شهری شهرستان و تمامی حوزه های فرعی خبر داد و گفت: در تعیین شعب دسترسی مردم، داشتن زیرساخت ارتباطی ثابت و سیار همراه اول و امنیت شعب در اولویت است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.