آیت الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:قوه قضاییه پیش قدم شده است و در تلاش است با این عناصر فاسد مبارزه کند.

وی اظهار داشت: باید با هر مقوله‌ای که کشور را به عقب می‌برد و تحقق عدالت اجتماعی را به تاخیر می‌اندازد و باعث چالش اجتماعی می‌شود، مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: دغدغه اصلی شرکت‌کنندگان در نهمین اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علیمه قم؛ اسلام و جایگاه بعدی امت اسلامی است که باید به آن توجه شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ما همگان خدمتگذار مردم و تکلیف‌مدار هستیم  و به دنبال مقام و ثروت اندوزی نیستیم.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: محوریت نظام اسلامی با مقام معظم رهبری است و طبق اصل ۵۷ قانون اساسی همه قوا زیر نظر ولایت فقیه قرار دارند و همگان باید گوش به فرمان ایشان باشند و در مسائل  اخیر کشور نیز  ایشان رهنمودهای حکیمانه‌ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خداوند امروز به برکت خون شهیدان فرصت داده تا به مردم خدمت شود اگر این مهم مورد غفلت قرار گیرد آسیب ایجاد خواهد شد.

آیت الله دری با یادآوری ۱۶ آذر روز دانشجو افزود:  ۱۰ میلیون دانش آموخته و پنج میلیون دانشجو به برکت انقلاب اسلامی در کشور وجود دارد.

وی اظهار داشت: دانشجویان سرمایه و پایه‌های امید و آینده کشور هستند و نباید نگاه غرب‌گرایی داشت زیرا انگیزه اصلی از تحصیل خدمت به مردم است.

نماز جمعه در ۳۳ شهر استان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.