«قنبر موسی نژاد» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد حامی شامل هشت هزار و ۱۶۵ نفر در اراک،   ۲ هزار و ۶۰۷ نفر در ساوه، ۶۰۴ نفر در تفرش، یک هزار و ۵۱۴ نفر در خمین، ۷۳۳ نفر در خنداب، ۸۲۱ نفر در دلیجان، ۷۸۹ نفر در زرندیه، ۴۵۲ نفر در غرق‌آباد، ۸۰۶ نفر در شازند، ۵۵۶ نفر در توره، ۳۹۱ نفر در سربند، ۴۳۲ نفر در آشتیان، ۵۳۱ نفر در فراهان، ۵۹۹ نفر در کمیجان و ۷۴۷ نفر در محلات پیش‌بینی شده‌است.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف چهار سرفصل در نظر گرفته شده که شامل کارمندان، هرکلاس درس یک حامی، مشترکان صندوق صدقات،  حامیان فعال و نیمه فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: ۱۸ هزار حامی در این استان ۶ هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و محسنین را زیرپوشش دارند.

موسی نژاد افزود: هر یتیم در استان مرکزی چها یا پنج حامی دارد اما کودکان در طرح محسنین شرایط مناسبی از نظر داشتن حامی ندارند که مستلزم کار فرهنگی برای کمک به این طیف وجود دارد.

وی اظهار داشت:  طرح محسنین کودکان نیازمندی که پدرشان زندانی، متواری، جدا شده از همسر و یا معتاد است را تحت پوشش قرار می دهد.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.