«نادر مومنی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرایط برای ذخیره سازی گوشت مرغ در استان مرکزی مناسب است و اکنون قرارداد خرید یک هزار و ۲۰۰ تن گوشت سفید با تولیدکنندگان و مرغداران استان منعقد شده است.

وی ادامه داد: ۹۰۰ هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان این محصول در استان مرکزی خریداری و در انبارهای ذخیره سازی شده و ۳۰۰ تن نیز در آینده نزدیک به اداره کل پشتیبانی امور دام استان تحویل می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد خرید یک هزار تن گوشت مرغ با تولیدکنندگان این محصول در خارج از استان منعقد و تحویل آن به این اداره کل آغاز شده است.

مومنی گفت: اکنون گوشت قرمز منجمد به میزان کافی در انبارهای اداره کل امور پشتیبانی امور دام استان مرکزی ذخیره سازی شده و عملیات خرید ۱۲۰ تن گوشت نیز آغاز و به زودی به این اداره کل تحویل می‌شود.

وی ادامه داد:  گوشت سفید و قرمز در هنگام کاهش قیمت این محصول در بازار توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان مرکزی خریداری و هنگام افزایش قیمت بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در بین فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود.

استان مرکزی با تولید حدود ۵۴ هزار تن گوشت سفید، ۵۳ هزار تن تولید گوشت قرمز، ۳۲۰ هزار تن شیر، حدود ۴۱ هزار تن تولید تخم مرغ از جایگاه ویژه ای در بخش دامداری کشور برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.