در این دوره آموزشی یک روزه ۱۷۰ نفر از کارکنان و  کارشناسان روابط عمومی ‌دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی حضور داشتند و مباحث لازم در خصوص فناوری IT در روابط عمومی‌ها را فرا گرفتند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی در این دوره آموزشی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی نقش موثری در روزآمدی و افزایش توانمندی روابط عمومی‌ها دارد.

«فائزه عقیلی» افزود: روابط عمومی الکترونیک نیاز امروز دستگاه‌های اجرایی است و حرکت روابط عمومی‌ها به شیوه سنتی موجب عقب افتادگی ادارات می‌شود.

وی بیان کرد: روابط عمومی الکترونیک باید در بستر دولت الکترونیک مورد توجه ویژه قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک نیاز ضروری به این مهم نگاه کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی ادامه داد: توسعه روابط عمومی الکترونیک یک الزام غیرقابل انکار است که باید به سوی آن با سرعت حرکت کرد.

عقیلی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها بانک اطلاعاتی و پل ارتباطی دستگاه‌ها با داخل و بیرون از دستگاه‌ محل خدمت هستند و این قشر باید آموزش‌های لازم را به صورت مستمر فرا گیرند.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای روابط‌عمومی‌ها و کارشناسان این حوزه در دستور کار جدی استانداری مرکزی قرار دارد.

استان مرکزی با دار بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.