شاگردان «جواد اصغری مقدم» از ساعت ۱۷ روز پنجشنبهدر قالب هفته چهاردهم  این رقابت‌ها در سالن فجر میزبان شهروند ساری بود که در نهایت سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست داد.

سن‌ایچ در نیمه نخست هرگز چهره یک تیم بازنده نداشت و با تک گل «علی مروتی»، پیروز به رختکن رفت اما در هشت دقیقه نخست نیمه دوم به یک‌باره ورق به نفع ساروی‌ها برگشت.

در حالیکه بازیکنان سن‌ایچ تصور یک پیروزی آسان بر حریف داشتند اما در چند دقیقه دچار غافلگیری شدند و سه بار دروازه این تیم باز شد.

«پژمان بهادیوند» ۲ گل و «طاها مرتضوی» موفق شدند شهروند را پیش اندازند اما در حالیکه حدود پنج دقیقه به پایان بازی زمان باقی بود، سرمربی سن‌ایچ با تغییر سبک بازی شاگردانش به «پاورپلی» بار تهاجمی تیمش را محکم‌تر کرد و نتیجه این روند یک گل دیگر از سوی مروتی بود ولی تنها یک دقیقه بعد از این گل باز هم مرتضوی در یک ضدحمله گل چهارم را به ثمر رساند.

تلاش بازیکنان سن‌ایچ در فاصله سه دقیقه به پایان بازی بازهم ثمربخش بود و مدافع حریف گل سوم را به اشتباه برای ساوجی‌ها به دروازه خودی دوخت و در ادامه بازی با حساب چهار بر سه به سود مهمان خاتمه یافت.

داور این دیدار به‌دلیل اعتراض بیش از حد بازیکن سن‌ایچ را در اواسط نیمه دوم اخراج کرد و همین تصمیم موجب التهاب در درون زمین و روی سکوها شد به‌گونه ای که بارها بازیکنان با داور درگیر شدند و ایجاد فضای پرتنش در پایان بازی قابل پیش‌بینی بود.

در پایان این دیدار صحنه‌های غیرورزشی و ناگواری ایجاد شد و شمار زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی ۲ تیم با مشت و لگد به جان هم افتادند و داوران هم در میان محافظت نیروی انتظامی به بیرون از سالن هدایت شدند.

با وجود اینکه ماموران توانستند بر التهاب سالن غلبه کنند اما درگیری لفظی و فیزیکی برای دقایقی صحنه‌های ناخوشایندی را رقم زد و تماشاگران نیز علیه کادر داوری به شدت اعتراض کردند.

سن‌ایچ ساوه با این باخت و کسب ۲۳ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.