«غلامرضا حافظ‌کمال» روز دوشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: این لوازم به ۲۰ مددجوی مناطق عادی با مبلغ ۹۶ میلیون ریال و ۱۱ مددجوی مناطق محروم شهرستان با مبلغ ۵۸ میلیون ریال اهدا شده‌است.

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان فراهان گفت: ۴۴ کودک مبتلا به سوتغذیه هم در سال جاری با همکاری مراکز بهداشت شهری و روستایی در سطح شهرستان شناسایی‌ شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

حافظ‌کمال افزود: به‌ منظور تسریع در فرآیند خدمت‌رسانی، تکریم ارباب‌رجوع و کاهش مراجعه حضوری، ۲۶ مورد از خدمات کمیته امداد به‌ صورت الکترونیکی به مددجویان ارایه می‌شود.

وی  اظهار داشت: تعمیرات و بازسازی مسکن، خدمات دانشجویی، خدمات نظام‌ وظیفه، جهیزیه ازدواج مجدد، تسهیلات بازگشت به روستا، خدمات دانش‌آموزی، جهیزیه نوعروسان، هدیه ازدواج پسران و انشعاب از جمله خدماتی است که از این‌ پس به‌ صورت الکترونیکی ارایه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان گفت: مددجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir با رایانه، تلفن همراه و یا مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی با درج کد ملی و شماره شناسنامه درخواست خود را ثبت کنند.

۲ هزار و ۴۴ خانوار با جمعیت سه هزار و ۶۵۷ نفر در سطح شهرستان فراهان از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.