قباد مبشری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با راه ‌اندازی سامانه الکترونیکی e.emdad.ir از 14 اسفندماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان می ‌توانند بدون حضور در این نهاد حمایتی درخواست ‌های خود را به‌ صورت اینترنتی ثبت کنند.
وی افزود: در این روش مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از رایانه شخصی، تلفن همراه یا دفاتر خدمات اینترنتی و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه مورد نظر شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود می کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان می ‌توانند درخواست‌ های خود در زمینه های تعمیرات مسکن، انشعاب های آب، برق و گاز، عوارض شهرداری، خدمات دانش‌ آموزی و دانشجویی، کمک‌ هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه و خدمات نظام ‌وظیفه را بدون مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد حمایتی ثبت کنند.
مبشری عنوان کرد: پس از ثبت درخواست های مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سامانه مورد نظر حداکثر یک ساعت بعد آن درخواست ‌ها به ‌صورت هوشمند به کارتابل مددکار مربوطه در سیستم جامع خدمات حمایتی منتقل می ‌شود.
وی ابراز داشت: راه ‌اندازی این سامانه الکترونیکی گامی جدید در زمینه خدمت ‌رسانی مطلوب ‌تر به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.
مبشری گفت: هدف از راه‌ اندازی این سامانه کاهش مراجعه حضوری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به دفاتر کمیته امداد استان و تسهیل در ارائه خدمات‌ به آنان است.
40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.