حجت الاسلام سید« علی حسینی‌پور » در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه خمین، افزود: دشمنان همواره علیه شیعه تبلغ می‌کنند و تمام ابزار خود را برای آسیب به مسلمانان به ویژه تشیع استفاده می‌کنند.
 وی ادامه داد: میلیون‌ها عاشق و دلداده امام حسین(ع) و یاران باوفایش با پای پیاده به سوی حرم مطهر سومین امام شیعیان حرکت می‌کنند و عظمت و شکوه این آیین سرمایه ارزشمندی است.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: اجتماع ۳۰ میلیونی شیعیان جهان در کربلا در ایام اربعین حسینی به همان اندازه که برای دوستداران آن حضرت  امیدوار کننده است برای دشمنان اسلام و قرآن ترس و وحشت می‌آفریند.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: جامعه بشری برای آزادی خود از زیر سلطه استکبار جهانی باید راه امام حسین(ع) و یاران باوفایش را  ادامه دهد.
وی با اشاره به بازداشت رئیس شبکه معاند آمدنیوز از سوی حوزه امنیتی کشور گفت: نیروهای وابسته به این شبکه باید شناسایی و مقتدرانه مجازات شوند.
امام جمعه خمین تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی در تمامی زمینه‌ها با بی اثر کردن توطئه‌های دشمنان نشان داده شده است.
حجت الاسلام حسینی‌پور تلاش دولت سعودی برای مذاکره با ایران را نمادی از قدرت نظام بیان کرد و ادامه داد: این قدرت با مقاومت ملت پرافتخار و شهادت جوانان این سرزمین به‌دست آمده و حفظ آن وظیفه  مسئولان و اقشار مختلف جامعه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امر به معروف و نهی از منکر عامل مهار رواج بی‌عفتی در جامعه است و مردم در هر جایگاهی نباید نسبت به تبلیغ ضد ازش‌ها بی تفاوت باشند.
  خمین واقع در جنوب استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.

نمازجمعه در شهرهای خمین و قورچی‌باشی این شهرستان برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.