به گزارش ایرنا، سرهنگ «بهزاد فکوری» روز شنبه در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی،افزود: اختلافات خانوادگی و درگیری بیشترین موضوع پرونده‌های ارجاعی  به مراکز مشاوره ۲ کلانتری خمین است.
وی با اشاره به اینکه استفاده از خدمات مشاوره‌ای در جلوگیری از جرایم غیرعمد تاثیرگذار است، ادامه داد: بیش از ۵۰ نشست آموزشی در مساجد، مراکز آموزشی و دانشگاه ها به منظور کاهش آسیب های اجتماعی از سوی واحد اجتماعی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شده است.
فرمانده انتظامی خمین اظهار داشت: ۲۴ طرح جمع‌آوری فروشندگان موادمخدر امسال در این شهرستان اجرا شد.
سرهنگ فکوری گفت: فروش موادمخدر و اعتیاد از مشکلاتی  است که ۱۸۰ کشور را درگیر کرده است و اقدامات خوبی برای مبارزه با فروش مواد افیونی در کشور و استان انجام می‌شود.
فرمانده انتظامی خمین : این شهرستان بیش از هشت شهید نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام اسلامی کرده است.
سرهنگ فکوری یادآور شد: دشمنان نظام از فضای مجازی برای آسیب به ارزش‌های اسلامی استفاده می‌کنند و کمرنگ کردن حجاب و عفاف مهمترین هدف دشمنان در فضای مجازی است.
وی تاکید کرد: خانواده‌ها بر امنیت حضور فرزندان در فضای مجازی نظارت کنند تا آسیب‌های این فضا کاهش پیدا کند.
فرمانده انتظامی خمین گفت: ۳۳ برنامه فرهنگی و اجتماعی نظیر تجدیدمیثاق با شهدا، نشست علمی و تخصصی با موضوع درگیری و نزاع، دیدار با امام جمعه و خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی و اهدای خون توسط کارمندان نیروی انتظای در هفته نیروی انتظامی در این شهرستان برگزار می شود.
۱۱ تا ۱۷ مهرماه با عنوان هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

۹۹۳۰/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.