به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی در پنجمین جلسه شورای اداری استان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار با تاکید بر شرکت مدیران در نمازهای جمعه گفت: شرکت مدیران در  نماز جمعه محل های خدمت یک وظیفه است و موجب نزدیکی بیشتر آنان به مردم می شود.


بهروز اکرمی سیره ائمه را راهی برای پیروی از مرام آنان و نزدیکی به مردم دانست و تصریح کرد :  امام حسین (ع) تمام دارایی خود را در طبق اخلاص گذاشت تا اسلام بماند ویقینا ما به عنوان مدیران نظام جمهوری اسلامی وپیرو شهیدان وامام باید تمام دارایی هامان را برای سربلندی این نظام هزینه کنیم.

وی ضمن تاکید بر تکریم خانواده شهدا توسط مسئولین تصریح کرد: نباید فقط در مناسبت ها از خانواده شهدا بازدید کنیم بلکه این باید به عنوان یک وظیفه اخلاقی و اداری مدیران مبدل شود که در طول سال و به صورت همیشگی به خانواده شهدا سر بزنند و ما گزارش عملکرد آنها را بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از خصلت های مدیران در جمهوری اسلامی رسیدگی به محرومان است بیان کرد: باید برنامه ریزی برای حضور مدیران در جمع خانواده های تحت پوشش نهاد های اجتماعی در استان تعیین وگزارش کار ارائه شود.

معاون سیاسی استاندار در رابطه با بحث انتخابات متذکر شد: طبق ماده ۱۱ کلیه وزارت خانه ها، سازمان ها،  ادارات، موسسات و نهاد های دولتی،  تعاونی ها، شهرداری، فرمانداری و بخشداری ها همچنین استانداری، کارکنان و کارمندان خود را در اختیار  برنامه ریزی انتخابات قرار دهند.

بهروز اکرمی در رابطه با تبلیغات نامزد ها عنوان کرد: طبق ماده ۵۹قانون انجام هر گونه فعالیت تبلیغی از زمان ارائه نام نامزد ها، از صدا وسیما ودر نماز جمعه ویا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی ودولتی دارد،  همچنین استفاده از وسایل دولتی ودر اختیار گذاشتن امکانات تبلیغاتی ممنوع بوده و متخلفین، مرتکب جرم شناخته می شوند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1255610
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.