«عبدالرضا پیرحسین‌لو» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۲۰ میلیارد ریال از این منابع‌مالی برای یک دبیرستان دخترانه صرف شده که ۵۰ درصد آن توسط خیر مدرسه‌ساز و بقیه توسط نوسازی مدارس تامین شده است.

وی اظهارداشت : این طرح در زمینی به وسعت ۲ هزار مترمربع با زیربنای یک‌هزار و۳۰۰ متر در ۲ طبقه ساخته شده و حضور مسئولان استانی و محلی در سال تحصیلی جدید گشایش می‌یابد.

مدیر آموزش و پرورش خمین ادامه داد: برای طرح‌مهر ۱۲ هزارمترمربع از پشت‌بام مدارس ایزوگام، هفت هزار مترمربع از حیاط مدارس آسفالت، ۶ مدرسه شهری تعمیر، تجهیز و رنگ‌آمیزی شده است.

پیر حسین‌لو گفت:۳۰۰ میلیون ریال باهدف برقراری جیره غذایی خوابگاه دانش‌آموزی،  ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آسفالت، ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به منظور ایزوگام و یک میلیارد ریال برای رنگ آمیزی مدارس این شهرستان هزینه شده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی یک مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شهرک معلم نیز با شروع سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان کلید می‌خورد.

مدیر آموزش و پرورش خمین ادامه داد: در راستای اجرای طرح‌مهر ۹۸امسال ۳۰ مرکز آموزش روستایی خمین تعمیر زیباسازی، بازسازی و مجهز به تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی شد.

پیرحسین‌لو اظهار داشت: همکاری انجمن اولیا و مربیان وکمک‌های خیران مدرسه‌ساز برای زیباسازی، رنگ آمیزی و دیوار نویسی مراکز آموزشی خمین به‌کار گرفته شد.

وی تصریح کرد: سالن نشست‌ها و نمازخانه آموزش و پرورش خمین در طرح بهسازی و بازسازی کمیته تعمیر و تجهیز طرح‌مهر قرار گرفته که عملیات بهسازی آن در حال انجام است.

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.