سرهنگ «علی هاشمی» روزسه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ‌در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی، از تردد ۲دستگاه خودروی نیسان حامل بار قاچاق مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده از سوی پلیس شهرستان، سرانجام خودروها در یکی از راه های ارتباطی شهرستان شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: در بازجویی های مقدماتی، رانندگان خودروها مدعی بودند که بار خودروها، دارای مدارک قانونی است و برای اثبات گفته هایشان، مدارکی نیز به مأموران پلیس ارائه دادند.

سرهنگ هاشمی گفت: سرانجام با بررسی دقیق مأموران انتظامی و استعلام انجام شده ،مشخص شد که مدارک ارائه شده فاقد اعتبار بوده و خودروها حامل کالای قاچاق هستند.

وی اظهار داشت:‌ در بازرسی از خودروهای توقیفی، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰  عدد ترموستات خودرو و ۱۴۶ عدد کپسول گاز کولر خارجی قاچاق  کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان افزود: هر دو محموله توقیف شده به مقصد تهران بارگیری شده بودند که در این ارتباط  ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.

۷۲۷۷/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.