«مسعود عالی» روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل آبرسانی به روستاهای «کوکه» ،«فتح آباد» و مجتمع امامزاده خشتیجان است که برای اجرا و  تکمیل آن ها در مجموع ۳۰ میلیارد ریالسرمایه گذاری  شده است.

وی اظهارداشت: در مرحله نخست طرح آبرسانی به مجتمع خشتیجان ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲ خط انتقال برق به طول ۷۰۰ متر با ترانس ۷۵ کیلووات ، ترانس بین راهی ۵۰ کیلوواتی و یک مخزن آب پیش ساخته ۳۰۰ متر مکعبی بین راهی ایجاد شده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی خمین گفت بیان کرد: در طرح شبکه آب روستای خشتیجان به طول ۶ کیلومتر اصلاح و بازسازی شده و ۱۹۰ انشعاب خانگی برقرار و یک حلقه چاه آب  به عمق ۱۱۰ متر تجهیز شده است.

عالی افزود: در مجتمع خشتیجان فنس کشی و محوطه سازی ایستگاه پمپاژسر چاهی  و ایجاد حفاظ مخزن ٣۰۰ مترمکعبی بین راهی با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است که در این راستا ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی در ارتباط با طرح آبرسانی روستای کوکه گفت:طول شبکه داخلی آب این روستا چهار و نیم کیلومتر است و ۲۲۰ انشعاب آب تعویض شده است.    

مدیر آب و فاضلاب روستایی خمین خاطرنشان کرد:  در طرح آبرسانی به روستای فتح آباد نیز ۸۰۰ متر شبکه ایجاد شده است.

عالی  اعتبار هزینه شده برای طرحهای آبرسانی به روستای کوکه و فتح آباد را پنج میلیارد ریال بیان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح ها ۳۸۴ خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

شهرستان خمین دارای ۱۸۰ روستاست که ۱۲۶ روستا با ۱۶ هزار مشترک تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار دارد.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.