نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد برخی کارچاقکنی ها در بخش درمان هستیم و برخی جیب مردم را خالی می کنند که باید برخورد جدی با آنها صورت گیرد و به نقاط محروم رسیدگی شود .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علیرضا سلیمی در نشستی که جهت بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان های محلات و دلیجان با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت برگزار شد،  با اشاره به اینکه از زمان حضور نمکی در وزارت بهداشت روند رو به رشدی را در حوزه بهداشت و درمان شاهد هستیم، تصریح کرد: در این دوره مبارزه خوبی با مافیای دارو و درمان صورت گرفته است .

وی بیان کرد: سال گذشته و اوایل زمستان تنش هایی در کشور وجود داشت اما امروز شاهد ثبات در حوزه دارو هستیم و تفاوت های محسوس را شاهدیم و در واقع مردم از اضطراب و نگرانی خارج شده اند و افق های روشنی را پیش رو می بینیم .

وی بر ضرورت مقابله محکم تر با مافیای دارو و درمان تاکید کرد و گفت: امروز شاهد برخی کارچاقکنی ها در بخش درمان هستیم و برخی جیب مردم را خالی می کنند که باید برخورد جدی با آنها صورت گیرد و به نقاط محروم رسیدگی شود .

سلیمی خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان از جمله تکمیل درمانگاه خیرساز با ۸۵ درصد پیشرفت، تجهیز بیمارستان دلیجان به سی تی اسکن، تکمیل درمانگاه دودهک، پرداخت بدهی دو بیمارستان محلات و دلیجان، توجه به جمعیت شناور محلات به دلیل اینکه مقصد گردشگری است و باید سطح بندی ها تغییر کند و تامین آمبولانس برای دو شهرستان و تامین نیروی انسانی مراکز درمانی شد .

در این جلسه قمری فرماندار محلات خواستار ساخت بیمارستان جدید شهرستان، کمک به درمانگاه شهر نیمور و تامین نیروی انسانی و تجهیزات شد .

به گزارش ایسنا، سیامک سلیمانی فرماندار دلیجان نیز با اشاره به اینکه شهرستان در کریدور جنوب به شمال قرار گرفته است، گفت: شهرستان دارای ۸ تا ۱۲ هزار نفر اتباع بیگانه است که فشار مضاعفی را به کلیه امکانات خاصه حوزه بهداشت و درمان وارد کرده است که البته از ارائه هیچ خدمتی دریغ نمی شود .

وی اظهار کرد: بخشی از بیمارستان دلیجان در حال تعمیر است و برای اتمام کار آن ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است و برای ایجاد بخش وی آی پی نیز بخش خصوصی پای کار است که در ابتدای امر باید تعمیرات به پایان برسد .

سلیمانی اضافه کرد: برای تهیه ام آر آی نیز خیرین کمک کرده اند و می توان از اضافی واریزی خیرین برای تهیه سی تی اسکن استفاده کرد، همچنین برای تکمیل درمانگاه دودهک دلیجان نیز ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است .

به گزارش ایسنا، در سفر وزیر بهداشت کلنگ عملیات اجرایی پایگاه سلامت آزادگان با زمین اهدایی خیر به زمین زده شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.