به  گزارش ایرنا، «سعید نمکی» روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و حاشیه بازدید از بیمارستان امام صادق (ع) شهرستان دلیجان، افزود : دلیجان از نظر موقعیت جغرافیایی در مسیر یکی از پرترددترین جاده های ترانزیتی کشور و کریدور تهران به اصفهان قرار گرفته که آمار مراجعات  مصدومان حوادث رانندگی به بیمارستان آن بالا است و اختصاص تجهیزات تشخیصی پیشرفته از جمله سی تی اسکن به عنوان یکی از نیازهای پایه از سوی وزارت بهداشت دنبال می شود.
وی ادامه داد: دستگاه سی تی اسکن موجود در این بیمارستان فرسوده  و قدیمی است و نیاز است که با توجه به حجم مراجعات و مشکلات فنی دستگاه به روز شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: درمان از حوزه های مهم در کشور است و  بازدید از بیمارستان ها ، توجه به نیازهای تجهیزاتی و نیروی انسانی به عنوان راهبردی استراتژیک دنبال می شود و در این سفر نیز با ارزیابی معضلات حوزه درمان دلیجان تصمیمات و دستورهای لازم در بهبود کیفی خدمات صادر خواهد شد.
نمکی گفت: کمبودهایی در زمینه نیروی انسانی حوزهدرمان کشور وجود دارد که بیمارستان دلیجان نیز از آن مستثنی نیست و بررسی ها و مساعدت لازم در این راستا صورت می گیرد.
 وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین از درمانگاه شهر نراق بازدید کرد.

حضور در واحد تولیدی مهبان دارو و بهره برداری از خط تولید داروهای دسته جامدات در ساوه و بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) محلات ، آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت و بهره برداری از درمانگاه خیریه امام حسن (ع) این شهر از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مرکزی بود.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.