«عبدالرضا پیرحسین لو » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: « زهرا سلمانی » و « فرزانه نظری» از فرهنگیان خمین توانستند در محور رسانه های پر شمار در سومین دوره جشنواره نوآوری‌های آموزشی در فرآیند آموزش و یادگیری رتبه نخست کشوری را کسب کنند.
وی ادامه داد: فرهنگیان شرکت کننده ازشهرستان خمین  پس از رقابت‌های صورت گرفته در مرحله مدرسه‌ای، شهرستانی و استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند و از بین ۳۲ استان، حائز رتبه‌های نخست  در محور رسانه های پر شمار در این جشنواره شدند.
مدیر آموزش و پرورش خمین گفت:  سومین مرحله کشوری جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری و نیز دومین دوره مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی دوره اول متوسطه از ۱۱ تا ۱۶مرداد سال جاری به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزارشد.
وی افزود: در اجرای سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی و برنامه‌های کیفیت‌بخشی به آموزش وزارت آموزش و پرورش، مرحله کشوری این جشنواره با حضور ۶۰۰ نفر از دبیران منتخب سراسر کشور، اساتید و صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت در این دو رویداد ملی برگزار شد.

وی اظهار داشت: جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در قالب سه محور رسانه ها، سنجش و اولیا با شرکت ۱۹ هزارو ۵۰۰ نفر برگزار شد و در فرآیند اجرای این جشنواره پس از نمایش هر اثر، نقد تدریس به مدت ۱۵ دقیقه انجام شد و اعضای تیم از تدریس ارائه‌شده خود دفاع کردند.
مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: در این جشنواره از ۳۱۹ طرح برتر در جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و ۲۳۵ دبیر برتر علوم آزمایشگاهی تجلیل شد.
 پیرحسین لو افزود: جشنواره ملی نوآوری های آموزشی کشور هر ساله با هدف کیفیت بخشی به آموزش و آشنایی دبیران با روش های نوین تدریس و به اشتراک گذاشتن تجارب معلمان سراسر کشور برگزار می شود.
خمین در جنوب استان مرکزی ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد.
/۶۰۱۳/۹۹۳۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.