«محمد جواد آذری جهرمی» عصر سه شنبه در پایان سفر یک روزه به استان مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: بزرگراه‌ها و جاده های درجه یک استان مرکزی پوشش ارتباطی مطلوبی دارند اما؛ راه های  درجه ۲  با اهمیت و نقاط کوهستانی استان مشکلاتی در خدمات ارتباطی دارند که با سرمایه گذاری دولتی تا سه ماه آینده نواقص موجود ترمیم می شود.

وی اوامه داد: برخی از مناطق شهری به خصوص شهرک های مسکن مهر استان مرکزی در خصوص تلفن ثابت مشکلاتی دارند که شرکت مخابرات ایران باید در اسرع وقت نسبت به توسعه این مهم اقدام کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد:  شرکت مخابرات ایران باید ظرف سه ماه مناطق فاقد ارتباطات ثابت در ساوه، تفرش، فراهان و بخشی از مناطق صنعتی اراک را تحت پوشش قرار دهد.

آذری جهرمی گفت: توسعه دسترسی مناطق روستایی به شبکه ملی اطلاعات از مصوبات اصلی نشست های امروز بود که مهرماه امسال سفر مجددی به منظور  ارزیابی و میزان پیشرفت مصوبات  به استان انجام می شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص هدیه اینترنت یک ساله ریاست جمهوری به خبرنگاران بیان کرد: این هدیه برای اصحاب رسانه و برای تصدیق اصالت خبرنگاران و بهره‌مندی از این امکان کنترل لازم انجام می‌شود تا خط تلفن خبرنگار حتما به نام خود فرد باشد.
رونمایی از چهار طرح با اعتبار یکهزار و ۷۲۰ میلیارد ریال در حوزه توسعه ارتباطات شهری و برخی مناطق روستایی، خدمات پهن باند و اتصال به شبکه ملی اطلاعات بازدید از شهرستان‌های ساوه، تفرش و فراهان به منظور رسیدگی به مشکلات حوزه فناوری اطلاعات و شرکت در شورای اداری از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مرکزی بود.

۶۰۱۳/۳۰۱۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.