به گزارش ایرنا، سید حسین نقوی حسینی روز شنبه در آئین تجلیل از تیم والیبال شهرداری ورامین که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در هماوردی بزرگ است که در آن تمامی قدرت های سلطه گر مقابل ملت ایران صف آرایی کرده و ناجوانمردانه ترین تحریم های تاریخ سیاسی را علیه ایران اسلام تحمیل کرده اند.
وی افزود: دشمن تلاش دارد تا در منطقه آتش بازی های راه بیاندازد که همگی با تیزهوشی ایران اسلامی مدیریت شد.
وی تصریح کرد: برای مقابله با توطئه های دشمن همه باید رزمنده میدان بوده و در هر سمت و جایگاهی که قرار دارد، به وظیفه خود به درستی عمل کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش های وزیر ارتباطات گفت: در ارتباطات و حوزه فناوری اطلاعات نیز دشمن دست از تلاش علیه ایران اسلامی باز نمی‌دارد و اقدامات نا امن سازی بسیاری انجام می دهد.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام از رفتار و ایستادگی مردم متعجبند که چطور می شود مردمی با این همه فشار و تحریم، مشکلات را تحمل می کنند که این جز به فرهنگ ایستادگی و مقاومت مردم بر نمی آید.
حمایت وزارت ارتباطات از تیم والیبال ورامین زمینه قهرمانی آن را فراهم کرد
فرماندار ورامین نیز در این مراسم گفت: حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهی مسئولان و محلی و استانی زمینه قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین در مسابقات آسیایی را فراهم کرد.
حسین کاغذلو افزود: شهرستان ورامین در زمینه های مختلف کشاورزی و صنعتی از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است و با قهرمانی در میادین آسیایی و جهانی نشان داد که این ظرفیت در حوزه های ورزشی نیز وجود دارد.
وی گفت : تأمین ۴۰ درصد از مایحتاج غذایی استان تهران توسط کشاورزان دشت ورامین و صادرات ۶۵۰ میلیون دلار روده از شهرستان تنها گوشه ای از ظرفیت های شهرستان ورامین است.
فرماندار ورامین از قیام خونین ۱۵ خرداد به عنوان سند ولایت مداری و اقتدار مردم ایران یاد کرد.
وی یکی از مشکلات شهرستان ورامین را در جنوب شرق و عدم اختصاص تلفن ثابت اعلام کرد و افزود: در شهرک های صنعتی سایت سپهر به دلیل محدودیت های مخابراتی، از تلفن های ثابت سیمکارتی استفاده می شود که این امر مشکلاتی را برای صاحبان صنایع به همراه دارد.
کاغذلو گفت: به همت معاونت علمی ریاست جمهوری، نخستن مرکز نوآوری شهرستان ورامین در حال راه اندازی است که هفته دولت با حضور دکتر ستاری به بهره برداری می رسد، مهمترین نیاز این مرکز اینترنت پرسرعت است که با توجه ویژه وزیر ارتباطات، این نیاز برطرف خواهد شد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.