این کتاب ۷۰ صفحه ای سال ۹۸ با شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت ۱۷۵ هزار تومان بر  روی پیشخوان کتابفروشی های کشور رفته است.

مطالب این کتاب در هشت فصل ارایه شده که فصل نخست آن به دوران کودکی، نوجوانی و دانشگاه،دشوارهای یک آغاز در دانشگاه آمریکا، تلاش های خستگی ناپذیر در کالیفرنیا، و زندگی پرچالش در پاریس، ماجراجویی در طبیعت اورلند فلوریدا و حضور در توکیو سرزمین آفتاب پرداخته است.

در بخشی از این کتاب آمده است اینکه جوانی از شهرستان اراک بتواند سر از لس آنجلس و دیزنی لند در بیاورد شبیه فیلم های سینمایی است شبیه یک آرزو است اما حرف بر سر این است که هیچ آرزویی محال نیست بلکه رسیدن به آن ها پشتکار نیاز دارد.

دوست دارم این کتاب به دست بچه هایی در دور دست ترین شهرستان های ایران برسد تا آن ها بتوانند از شعله های امید در دل خود محافظت کنند.

نویسنده کتاب در بخش مقدمه عنوان کرده است:در سال ۱۳۱۶ در خیابان ملک اراک به دنیا آمدم بچه دوم خانواده ۶ نفره بودم. پدرم بازاری بود از تجار بزرگ فرش اراک و تنها کسی بود که در بازار اراک به زبان انگلیسی مسلط بود و به همین خاطر می توانست با آمریکایی ها معامله کند.

هنوز کاملا به خاطر دارم وقتی پدر خوابش می برد من و برادرم از دیوار خانه بالا می رفتیم و خودمان را به تنها سینمای شهر می رساندیم تا فیلم های لورل و هادری ببینیم و با دهان باز محو و مسحور جادوی سینما می شدیم.

۶۹۹۱/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.