«حجت الله محمدی» روز سه شنبه  در گفت وگو با ایرنا افزود: «فاطمه سبزواری» دانش‌آموز گرایش پژوهش دبیرستان نمونه تربیت خمین است که در رشته مقاله پژوهشی به مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور راه یافته است.

وی اظهارداشت: این مسابقات در سال تحصیلی جاری و در سه سطح مدرسه، شهرستان و ‌استان برگزار شد و پس ‌از آن آثار منتخب استانی به دبیرخانه کشوری  ارسال‌ شد.

مدیر آموزش و پرورش محلاتتوضیح داد:  جشنواره فرهنگی هنری امسال از ۲۲ مرداد تا دوم  شهریوردر ماه در  اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود و در این مرحله ۹۸۹ دانش‌آموز پسر و یک هزار و ۱۶  دانش‌آموز دختر با یکدیگر به رقابت خواهند داشت.

محمدی تصریح کرد: این مسابقات  با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین  به‌ ویژه تربیت هنری و زیبایی‌ شناختی دانش‌آموزان است.

وی، از اعزام دانش‌آموزان قرآنی محلات به سی‌ و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن نیز خبر داد و افزود» چهار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر به مسابقات کشوری قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش محلات افزود: منتخبان دانش آموزی محلات در بخش آوایی پسران  ششم مردادماه به مشهد اعزام شدند و از ۷ تا ۱۱ مرداد ماه  با دیگر شرکت کننده ها رقابت دارند.

محمدی تصریح کرد: «محمد رجبی« از دبیرستان شهید بهشتی، «احمدرضا سودمند» از دبیرستان نمونه امام خمینی(ره) و «امیر اتابک» از دبیرستان آزادگان به عنوان نمایندگان استان مرکزی در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن آموزش و پرورش در رشته قرائت ترتیل شرکت دارند.

وی  اضافه کرد: «فاطمه سادات صدری» نیز از دبیرستان شهید انصاری ۱۱ مرداد به مشهد اعزام شده تا در رقابت های رشته قرائت ترتیل مسابقات کشوری شرکت کند.

شهرستان محلات با ۵۵ هزار نفر جمعیت دارای هشت هزار دانش آموز است

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.