مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از ایمن سازی 37 دماغه پرحادثه استان مرکزی در بهار 98 خبر داد.

علی زندی فر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به عملکرد اداره ایمنی راه و حریم از ابتدای سال جاری تاکنون، بیان کرد: طی بهار 98 عملیات خط کشی در طول راه‌های استان(اصلی و فرعی) به طول 150کیلومتر انجام گرفته است، همچنین علائم اخطار، انتظامی، مسیرنما به تعداد 2500 مورد در طول راه ها نصب شده است.

وی تهیه و اجرای علائم اطلاعاتی به میزان 200 مترمربع در طول راه‌های استان، تعمیر تابلوهای اطلاعاتی به میزان 230 مترمربع و تعمیر و نگهداری گاردریل به طول 3.5 کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

زندی‌فر با اشاره به تعمیر و نگهداری 40 مورد چراغ‌های چشمک‌زن و سیستم روشنایی راه‌های استان افزود: در سه ماهه نخست سال جاری ایمن سازی دماغه‌های پرحادثه به تعداد 37 دماغه، شروع عملیات پروژه احداث روشنایی در 1.5 کیلومتر از گردنه نقره‌کمر شهرستان تفرش و بهره‌برداری از روشنایی تقاطع پرحادثه مجدآباد محور فراهان-آشتیان به طول 700 متر به انجام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی شروع عملیات پروژه احداث روشنایی آزاد راه ساوه-تهران در سه مقطع در سطح آزاد راه به طول 18 کیلومتر و تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی راه‌ها به طول 308 کیلومتر را اقدامات انجام شده توسط اداره ایمنی راه و حریم استان برشمرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.