«علی زندی فر» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محور پرتردد از روز یکشنبه با آغاز بارش های سیل آسا دچار آبگرفتگی شدید شده بود و سه کیلومتر آن زیر آب بود.
وی توضیح داد: با هدایت آب به مسیر رودخانه درحال حاضر سطح این محور از آبگرفتگی خارج شده و تردد در آن از سر گرفته شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان در : محور داود آباد از توابع اراک نیز شامگاه سه شنبه دچار آبگرفتگی شده بود و تردد در آن کند بود که علایم و تابلوهای هشدار و هدایت شبانه خودروها با حضور راهداران انجام شد و تا شامگاه چهارشنبه پیش بینی می شود با فروکش کردن آب مشکل این راه برطرف شود.
زندی فر توضیح داد: راه قهاوند - کمیجان و همدان نیز به دلیل سیلاب و مشکلات ناشی از آن از شامگاه سه شنبه مسدود است و تردد خودرو در آن انجام نمی شود.
وی ادامه داد: تاسیسات زیرساختی ، راه های روستایی و اصلی استان مرکزی در سیلاب هفته جاری خسارات جدی دیده است اما هنوز رقم آن برآورد نشده و کارشناسان در نقاط مختلف استان در حال جمع آوری آسیب ها هستند.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.