معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی از رشد 8 درصدی مصرف بنزین و 5 درصدی مصرف گازوئیل در استان مرکزی طی سه ماهه سالجاری نسبت به سه ماهه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، بهروز اکرمی در حاشیه جلسه کارگروه مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای استان مرکزی، به  وضعیت مصرف سوخت استان در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: شاهد افزایش هشت درصدی مصرف بنزین در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی افزود: در همین مدت، میزان مصرف نفت گاز، (گازوئیل) نیز بیش از 5 درصد رشد داشته است در حالیکه در حوزه مصرف گاز CNG کاهش 11.5 درصدی به ثبت رسیده است.

معاون استاندار در ادامه به تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد اشاره کرد و افزود: قرار بر این شد کلیه ادوات کشاورزی که توسط جهادکشاورزی باید ساماندهی شود، پلاک گذاری شده و چنانچه مالکین این ادوات تا ابتدای مهرماه نسبت به پلاک گذاری اقدام نکنند در مرحله نخست سهمیه  آنان تا 50 درصد کاهش خواهد یافت و چنانچه اقدامی صورت نگیرد در مرحله دوم کلیه سهمیه سوخت آنان قطع می‌شود.

وی به مالکین ادوات کشاورزی توصیه کرد در اسرع وقت از طریق مراجع ذیربط نسبت به پلاک گذاری ادوات کشاورزی اقدام کنندتا سهمیه سوخت آنان قطع نشود.

اکرمی در ادامه به سوخت گیری خودروها از 20 مردادماه 98 از طریق کارت سوخت خودروهای شخصی اشاره کرد، گفت: از عموم مالکین خودروهای با سوخت بنزینی در استان مرکزی درخواست می شود که نسبت به تهیه کارت سوخت اقدام کنند و قبل از تاریخ مذکور حتما یکبار با کارت سوخت خودروی خود اقدام به سوخت گیری کنند تا هر گونه مشکلات احتمالی بر طرف شده و بتوانند بدون هیچ مشکلی سوخت‌گیری کنند.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.