تعقیب و گریز پلیس و شلیک به سمت خودروی سارقان در استان مرکزی به مرگ دو کودک سرنشین خودرو و دستگیری سارقان سیم‌های برق انجامید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته در پی اعلام گزارش از سرقت سیم برق در یکی از روستاهای شهرستان فراهان و متواری شدن سارقان به سمت شهرستان کمیجان بلافاصله تمهیدات اجرایی پلیس برای متوقف کردن خودروها آغاز شد.

 خلجی افزود: با شناسایی خودروی سارقان، بلافاصله ماموران انتظامی به تعقیب آنها پرداختند که سارقان بدون توجه به هشدارها و علائم بازدارنده، با حرکاتی مخاطره آمیز و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی و اهالی از چند ایست و بازرسی عبور کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با مشاهده بی‌توجهی سارقان و تهدیدات ایجاد شده از سوی آنان برای دیگر شهروندان، با تیراندازی هوایی سعی در توقف خودروی آنان را داشتند که سارقان بی‌محابا به مسیر خود ادامه دادند و نهایتاً ماموران انتظامی که با شلیک تیرهای هوایی موفق به متوقف کردن خودرو نمی‌شوند، به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی به سمت خودرو، سارقان را مجبور به توقف می کنند.

خلجی گفت: متاسفانه در این عملیات با توجه به تاریکی هوا و مشخص نبودن داخل خودرو، دو نفر از فرزندان اعضای این باند سرقت خانوادگی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.

خلجی با ابراز تاسف از قربانی شدن این دو کودک در این عملیات،گفت: پنج سرنشین دیگر این خودرو نیز دستگیر و یک قبضه کلت کمری، یک دستگاه شوکر به همراه ابزارآلات سرقت و چندین کلاف سیم های برق سرقت شده از آنان کشف شد.

وی افزود : در این خصوص پرونده ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضایی در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.