«جعفر اصغری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توزیع لاستیک در استان مرکزی با نرخ مصوب دولتی از ابتدای امسال توسط 38 نمایندگی جذب و در حال توزیع است.
وی ادامه داد: لاستیک های توزیع شده دولتی در استان مرکزی در سایز های 12-24، 385 و 315 خودروهای سنگین است که براساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع می شود.
معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی، 20 درصد از این لاستیک ها برای مصرف عمومی از طریق 10 انجمن متمرکز زیرمجموعه اتاق اصناف استان در شهرستان های 12 گانه استان مرکزی توزیع شد.
اصغری اضافه کرد: توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی پس از تشکیل کارگروه تنظیم بازار کشور به استان های مختلف کشور ابلاغ و در استان مرکزی نیز با حضور اعضای انجمن ها، اتحادیه ها، تولیدکنندگان، شرکت های پیمانکاری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: تیم های بازرسی در شرکت های تولیدی لاستیک نیز مستقر هستند و فهرست فروش محصولات این شرکت ها به صورت روزانه بررسی و پس از تعیین سهمیه هر نمایندگی فروش به دستگاه های مرتبط ابلاغ می شود.
معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص توزیع شکر نیز گفت: در مجموع 2 هزار و 316 تن شکر سهمیه خانوار استان مرکزی است که از این میزان یک هزار و 542 تن جذب شده و 743 تن دیگر در حال جذب است که مباشران این فرآیندهم معرفی شده اند.
اصغری اظهار داشت: سهمیه شکر اصناف هم یک هزار و 300 تن است که تا کنون یک هزار 62 تن از این سهمیه وارد استان شده و237 تن دیگر در حال جذب است.
وی بیان کرد: در بخش صنعت هم سهمیه شکر استان 2 هزار و 100 تن است که یک هزار و 140 تن از آن جذب شده و معرفی نامه های مباشران برای جذب مابقی این سهمیه صادر شده که به زودی جذب می شود.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش، 795 روستای دارای دهیاری و بیش از سه هزار واحد تولیدی صنعتی دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.