«ابراهیم نصیری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: «عباس ترابی» فوتبالیست آینده دار استان مرکزی به دلیل درخشش در مسابقات ملی و استانی به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد.
وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم فوتبال هفت نفر کشور از 27 اردیبهشت ماه جاری تا سوم خردادماه در شهرستان رامسر برگزار می شود.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان مرکزی بیان کرد: تیم ملی فوتبال هفت نفرi کشور خود را برای مسابقات جهانی که مرداد ماه امسال در اسپانیا برگزار می شود، آماده می کند.
نصیری بیان کرد: استان مرکزی از مناطقی است که در زمینه ورزش جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در همه رشته های ورزشی این بخش یک یا 2 ورزشکار از این استان در تیم های ملی حضور دارند.
وی افزود: پنج ورزشکار استان مرکزی پارسال در تیم ملی بسکتبال با ویلچر، 2 ورزشکار در تیم فوتبال هفت نفره، 2 ورزشکار در تیم ملی دو و میدانی و یک ورزشکار نیز در تیم ملی والیبال نشسته کشورمان حضور داشتند.
300 ورزشکار جانباز و معلول در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، تیروکمان و کوهنوردی زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان این فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.