امام جمعه زرندیه در خطبه های نماز جمعه این هفته مامونیه گفت: بدعهدی دشمن در برجام اشکار است و رسانه های دشمنان نمی توانند روحیه ملت ایران را تضعیف کنند.
حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» افزود: ملت فهیم ایران راه خود را هوشیارانه انتخاب کرده و دشمنان با ابزارهای رسانه های خود هرگز نمی توانند در روحیه انقلابی ملت مسلمان ایران اثر بگذارند.
وی اظهار داشت: نظام اسلامی ایران به پشتوانه ملت هرگز در برابر زورگویان سر تسلیم فرود نخواهد آورد.
خطیب جمعه زرندیه تصریح کرد: تجربه دشمن و ناکامی آنان در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران و همچنین شکست های پی در پی آنان در جنگ های نیابتی در کشورهای عراق، سوریه و یمن، ضعف روحیه و آمادگی نیروهای نظامی دشمن در منطقه، آسیب پذیری نیروهای مستقر دشمن در منطقه در برابر نیروهای جبهه مقاومت و ناتوانی در ایجاد اجماع بین المللی علیه ایران از دلایل مهمی است که نشان می دهد هجمه های اخیر در برابر ایران راه به جایی نمی برد.

***امام جمعه خمین: آمریکا عمق بدخواهی خود به ملت ایران را نشان داد
خطیب جمعه شهرستان خمین نیز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: ملت ایران از تصمیم قاطع شورای امنیت ملی حمایت می کند و آمریکا عمق بدخواهی خود را به ملت ایران نشان داد.
حجت الاسلام «علی حسینی پور» افزود: اگر به دستورات قرآن برای چگونگی روابط با دیگر کشورها عمل شود هرگز در این روابط پشیمانی ایجاد نمی شود.
وی ادامه داد: بدعهدی آمریکایی ها در توافقنامه برجام به دولت و ملت ایران و جهان اثبات شده است چراکه آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ کدام به تعهدات خود در زمینه توافقنامه برجام عمل نکردند.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام نمونه آشکاری از پیمان شکنی و سند محکمی از بی اعتمادی به این کشور است.
حجت السلام حسینی پور تاکید کرد: علت اصلی دشمنی آمریکا انقلاب و نظام اسلامی است که دست زیاده خواهی استکبار را سرزمین غنی ایران اسلامی کوتاه کرده است.
وی با اشاره به بیانیه دولت درباره برجام گفت: جمهوری اسلامی همچنان استوار ایستاده و سرافراز به حیات پرافتخار خود ادامه می دهد.
خطیب جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وفات حضرت خدیجه (س) افزود: آن بانوی بزرگوار تا آخرین لحظه از عمر خود پیامبر(ص) را یاری کرد.
حجت الاسلام حسینی پور اظهار داشت: مردان وارسته و تاریخ ساز را همواره زنانی بزرگ نیاری می کردند و امروز نیز زنان نقش تاثیرگذاری در حفظ و پیشرفت نظام اسلامی دارند.
امام جمعه خمین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با روحانیان و طلاب گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار سخنان بسیار مهمی را درباره جامعه امروز بیان کردند که زنان و مردان و به ویژه جوانان این سخنان را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: 70 سال است که سرزمین فلسطین اشغال شده و رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ قشری حتی کودکان رحم نمی کند.
وی خاطرنشان کرد: ملت های آزادی خواه در فرانسه، انگلیس و ونزوئلا در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستاده اند و انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار دادند.
مردم روزه دار و انقلابی شهرستان های استان مرکزی در 33 نقطه از این استان پس از اقامه نماز با سردادن شعارهای انقلابی و برپایی راهپیمایی از اقدامات دولت و بیانیه شورای امنیت ملی در خصوص برجام حمایت کردند.
خمین در جنوب استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت است.
9930 /4896/6013/6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.