به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار اراک پس از برپایی نماز وحدت بخش جمعه حدفاصل مصلی امام خمینی(ره) تا خیایان سلمان فارسی را پیمودند و در حمایت از تصمیم شورای امنیت ملی شعارهای انقلابی شردادند.
راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته هایی حمایت و پشتیبانی خود را از پایبندی ایران به مفاد برجام اعلام کرده و از بدعهدی طرف های این قرارداد بین المللی انتقاد کردند.
راهپیمایان روزه دار شعارهای«مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، « تحریم و ظلم و ستم سه حربه آمریکاست»،«ملت ما ملت سرفراز است از آمریکا بی نیاز است» را سردادند و بار دیگر با آرمان های نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
در این راهپیمایی قطعنامه پنج ماده ای قرائت شد و راهپیمایان با شعار الله اکبر آن را تایید کردند.
ترامپ در اردیبهشت ماه سال گذشته خروج کشورش از برجام را اعلام کرد و تحریم های رفع شده از سوی این توافق را در دو مرحله (15 مردادماه و 14 آبان ماه) علیه ملت ایران بازگرداند.
بسیاری از اعضای کنگره و مقام های کنونی و پیشین آمریکا ضمن انتقاد از این اقدام ترامپ خواستار بازگشت به برجام شده و به نامزدهای ریاست جمهوری سال 2020 توصیه کرده اند که در صورت پیروزی چنین اقدامی کنند.
اسفندماه سال گذشته در بیانیه ای که از سوی «کالج آمریکایی امنیت ملی» تهیه شد، بیش از 50 مقام نظامی و دیپلمات پیشین آمریکا که این نامه را امضا کردند، خواستار بازگشت به برجام شدند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.