به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در آیین امضای این قرارداد در سالن اجتماعات پتروشیمی شازند گفت: اتخاذ تصمیمات کاربردی و کارگشا نیازمند درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور است.
«سعید فرخی» افزود: ایران در جنگ اقتصادی قرار دارد و پیروزی در این جنگ مستلزم آرایش منطقی است که نقش صنایع بیش از دیگر بخش های جامعه موثر است.
وی ادامه داد: برخی درک درستی از شرایط اقتصادی کشور ندارند اما بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری تمامی مسئولان باید این شرایط را درک کنند و بر اساس درک صحیح از شرایط تصمیمات کاربردی اتخاذ شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و تمامی ظرفیت های موجود در استان و کشور باید برای تحقق این خواسته معظم له به کار گرفته شود و در سال جاری هیچ جیزی مهمتر از رونق تولید نیست.
فرخی اضافه کرد: سختی شرایط جنگ اقتصادی بر دوش مسئولان و فعالان اقتصادی است اما انتظار می رود مسئولان با تصمیمات و برنامه ریزی های کاربردی و حمایت از صنایع، و فعالان اقتصادی و صنعتگران نیز با صبر و استقامت و با بروزرسانی عوامل تولید، نقش خود را به خوبی در این جنگ نابرابر ایفا کنند.
وی تاکید کرد: باید با نگاه معنویت و کار برای عزت و سربلندی نظام و ملت وارد عرصه شد و با این روحیه می توانیم بر توطئه های دشمنان پیروزی شویم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند نیز گفت: این شرکت سال گذشته روزهای سختی را پشت سرگذاشت اما روزهای سخت تری پیش رو است که همت مضاعفی را می طلبد.
«ابراهیم ولد بیگی» افزود: فعالیت های بین المللی شرکت پتروشیمی شازند با قوت و قدرت ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند بیان کرد: سال گذشته 370 میلیون دلار محصولات این شرکت به نقاط مختلف جهان صادر شد و بازارسنجی و تامین نیاز داخلی در اولویت برنامه های امسال قرار دارد.
مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک نیز در توضیح مخازن کروی گفت: این 2 مخازن سه هزار متر مکعب ظرفیت، 18 متر قطر و 40 میلیمتر نیز ضخامت دارد که مواد اولیه آنها نیز که پیش از این وارد می شد از سوی واحد مهندسی و تجهیزات ماشین سازی 100 درصد داخلی شده است.
«جعفر صفری» افزود: 75 درصد از سهام ماشین سازی اراک متعلق به صندوق بازنشستگان فرهنگیان است و انتظار می رود شرکت ها و کارخانه های نقاط مختلف استان برای سرپا نگه داشتن این شرکت بیش از پیش همکاری کنند.
وی ادامه داد: شرکت ماشین سازی اراک با تمام توان آماده پذیرش اورهال شرکت پتروشیمی شازند است و در این فرآیند ضوابط قانونی این شرکت را نیز 100 درصد رعایت می کند.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.