به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « محمود خلجی » افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در جریان ادامه روند مبارزه با معضل قاچاق کالا، یک انبار حاوی آرد قاچاق در اراک را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: این محل تحت مراقبت نامحسوس ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت و روز گذشته هنگام تخلیه یک محموله آرد در این انبار، ماموران انتظامی در محل حاضر و با حکم قضائی اقدام به بازرسی از آن کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ خلجی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر و انبار با دستور مقام قضائی مهر موم شد.

*** 370 میلیون ریال کالای قاچاق در آشتیان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: 370 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان توقیف شدند.
سرهنگ « محمد علی گودرزی » افزود: ماموران انتظامی شهرستان آشتیان در ادامه روند مبارزه با معضل قاچاق کالا در عملیات های جداگانه به سه دستگاه خودروی سواری در محورهای اطراف این شهرستان مشکوک شدند.
وی افزود: پس از بازرسی از این خودروها 600 کیلوگرم گردو، سه دستگاه کولر گازی، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه یخچال و 23 دستگاه قهوه ساز کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان اظهار داشت: سه نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

*** 254 نفر در طرح عملیاتی پاک سازی مناطق آلوده در استان مرکزی دستگیر شدند
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 254 نفر به دلیل جرایمی از جمله سرقت و مواد مخدر در طرح عملیاتی پلیس در پاک سازی مناطق آلوده استان دستگیر شدند.
سرهنگ « یوسف سپهوند » افزود: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان، طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در 88 نقطه از مناطق جرم خیز استان اجرایی شد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح 132 نفر در رابطه با مواد مخدر، 32 سارق و 84 نفر در رابطه با جرایم دیگر دستگیر شدند و 39 فقره سرقت و حدود 7 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: 851 خودرو در اجرای طرح های عملیاتی اعمال قانون، 29 دستگاه خودرو و 44 دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شده است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.