به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز یکشنبه در همایش سفیران کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی افزود: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و به ویژه نسل جوان باید بیشتر از سایر آحاد جامعه برای مقابله با دشمنان تلاش کنند.
وی اظهار داشت: شهادت هنر مردانی است که با آگاهی و اعتقاد محکم به اهل بیت (ع) و سیدالشهدا پا در این مسیر گذاشتند و برای خود و کشور عزت آفریدند.
امام جمعه اراک گفت: امام راحل با مجاهدت های شبانه روزی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور و در بین دیگر ملت ها احیا کرد و عزت، کرامت و اقتدار را به نظام اسلامی ایران هدیه داد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: شهدا سند عزت، آزادگی و عظمت نظام اسلامی هستند و پاسداشت مقام این عزیزان، وظیفه ای عموم جامعه است.
وی اظهار داشت: راه شهدا برای ادامه حیات طیبه اسلامی باید تداوم یابد و این مهم در سایه فرهنگ سازی تکریم خانواده معظم شهدا ممکن است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای 40 سال آینده انقلاب اسلامی باید آمادگی و برنامه ریزی منسجم صورت گیرد و پایه های نظام و اقتدار ملی، وحدت و انسجام هر روز بیشتر تقویت شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: رژیم جعلی اسرائیل در 25 سال آینده در گورستان تاریخ دفن خواهد شد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی مهرماه امسال برگزار می شود.
سردار«محسن کریمی» افزود: جمع آوری عملکرد استان مرکزی در دفاع مقدس در بخش های مختلف از جمله عملیاتی، فنی، پشتیبانی، ارتباطات و علوم پزشکی در این کنگره مورد توجه قرار دارد.
وی اظهار داشت: 80 مجموعه در استان مرکزی حمایت رزمندگان در دفاع مقدس را برعهده داشتند که مجموعه این فعالیت ها در حال جمع آوری است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این کنگره، تنها آیین یادبود شهدا نیست و معرفی نقش استان مرکزی در همه بخش ها و جنبه های دفاع مقدس از اهداف برپایی آن است.
سردار کریمی افزود: تاکنون سه اجلاسیه برای این کنگره برگزار شده است و چند اجلاسیه دیگر تا زمان برگزاری در برنامه ها پیش بینی شده که اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از دستاوردهای گنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.