به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سردار« کیومرث عزیزی » افزود: 195 پرونده در زمینه قاچاق کالا در‌ این عملیات ها تشکیل، 155 نفر دستگیر و 57 دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شد.
وی ادامه داد: 2 پرونده از مجموع پرونده های تشکیل شده دارای ارزش ریالی بالای یک میلیارد ریال و 19 پرونده نیز ارزشی بالغ بر 100 میلیون ریال داشتند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی، مبارزه با قاچاق کالا را از جمله مهم ترین اولویت های اجرایی پلیس در سال جاری دانست و گفت: بر این اساس، در فروردین ماه امسال حدود 78 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد.
سردار عزیزی از رشد 71 درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: 715 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت در استان کشف شده است.
وی ادامه داد:‌ در عملیات های مبارزه با مواد مخدر یک هزار و 791 نفر معتاد و 21 قاچاقچی دستگیر شدند و سه باند مواد مخدر نیز منهدم شد.

*** 273 فقره انواع سرقت در عملیات های پلیس اراک کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان اراک از کشف 273 فقره انواع سرقت در عملیات های پلیس این شهرستان در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت:‌ در این عملیات ها 51 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شد.
سرهنگ « امیر مختاری » افزود: 88 نفر سارق در عملیات پلیس اراک دستگیر شدند و تعداد 38 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به مالکان آن تحویل داده شد.
وی ادامه داد:‌ در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز در عملیات های مجموعه انتظامی شهرستان اراک، 453 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: ‌تلفن 110 به عنوان ابزار بسیار آسان در ارتباط با پلیس، آماده پاسخگویی در تمامی ساعات شبانه روز به شهروندان است.
استان مرکزی با 12 شهرستان، بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.