سرهنگ «علی هاشمی» روز چهارشنبه در در نشست خبری با خبرنگاران افزود: 114 و نیم کیلوگرم از این کشفیات در راه های شهرستان از قاچاقچیان و خودروهای عبوری و 500 گرم آن در سطح شهر از خرده فروشان و توزیع کنندگان کشف شده است.
وی اظهار داشت: در راستای طرح سراسری ناجا که از 27 اسفند 97 تا 15 فروردین 98 اجرا شد، پلیس شهرستان با 18تیم شبانه روزی خودرویی و موتوری حضوری پررنگ در سطح شهرستان و راهها برای حفظ آرامش و امنیت شهروندان و مسافران داشت.
وی ادامه داد: با حضور پررنگ پلیس در این ایام، شهرستان دلیجان با کاهش چشمگیر آمار سوانح ترافیکی و حوادث روبرو شد.
فرمانده انتظامی دلیجان اظهارداشت: در اجرای طرح ساماندهی مناطق آلوده و تقویت امنیت اجتماعی، پاکسازی بخش هایی در دستور کار قرار گرفت و61 فروشنده و معتاد نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: با هوشیاری و کار فنی و پلیسی طی این مدت، نیز 50 میلیارد ریال کالای قاچاق در جاده های این شهرستان از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
سرهنگ هاشمی، از دستگیری 14 سارق منازل، خودرو و احشام در فروردین ماه جاری خبر داد و افزود: این سارقان در قالب باندهای سرقت و یا به صورت انفرادی اقدام به سرقت می کردند.
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در این مدت 29 دستگاه موتورسیکلت بدون مدارک، پلاک، بیمه نامه و 104 دستگاه انواع خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نداشتن مدارک قانونی و فعالیت در بخش قاچاق توقیف شده است.
وی در خصوص تماس های مردمی با سامانه 197 ناجا گفت: تقدیر شهروندان از پرسنل ناجا در سامانه 197، بالغ بر 90فقره بوده که این امر نشان از افزایش رضایتمندی از عملکرد پلیس شهرستان دارد.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.