به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید«علی حسینی پور» در خطبه های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه خمین با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم افزود: معلم مظهر علم، ادب و آگاهی در جامعه و الگویی سازنده برای همه نسل ها است.
وی ادامه داد: استاد شهید مرتضی مطهری نماد علم و اخلاق در جامعه اسلامی و کتاب های ماندگار این استاد وارسته بهترین منبع آموزه های انسانی و دینی در جامعه است.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: پرورش اخلاق انسانی و تربیت نسل سازنده از مهمترین رسالت های معلمان است.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به هفته گرامیداشت کارگر گفت: کارگران در جامعه قابل ستایش هستند چراکه در سنگر اقتصاد و تولید به نظام و مردم خدمت می کنند.
وی تاکید کرد: رونق تولید یکی از ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی است و باید صادرات کالاهای مفید و قابل قبول به کشورهای همسایه افزایش یابد.
امام جمعه خمین با اشاره به هفته عقیدتی سپاه ادامه داد: حمله به سپاه پاسداران در ورود به دهه پنجم انقلاب، نشانه ضعف دشمنان و ترس آنان از اقتدار نظام اسلامی است.
وی گفت: دهه پایانی ماه شعبان دهه تکریم، عطرافشانی و آماده کردن مساجد برای اقامه نماز جماعت در ماه مبارک رمضان است و مساجد به غیر از فضای پاک و معنوی به خادم مخلص، امام جماعت و حامی نیاز دارد.
خمین در جنوب استان مرکزی، 105 هزار نفر جمعیت دارد.
9930/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.